UA / RU
Підтримати ZN.ua

У ДТЕК назвали причини появи боргів за світло під час відключень електроенергії

Сума в рахунку може не відповідати очікуванням клієнта, навіть якщо через відключення електроенергії її споживання за місяць знизилося.

У компанії Yasno (група ДТЕК) назвали три причини, чому, попри вісутність світла, споживачі можуть виявити в платіжках борги за електроенергію або збільшені суми, що визначені до сплати.  Про це повідомляється в одній з соцмереж компанії, у коментарях до запитань відвідувачів.

Насамперед така ситуація може бути пов'язана з нерегулярною передачею показань лічильників електроенергії.

"За умови відсутності електроенергії справний лічильник не намотує кВт-години... Однак якщо клієнт не передає показання, обсяг електроенергії визначають за середньодобовим споживанням. Такий розрахунок базується на показниках, зафіксованих у минулі періоди", – розповіли в Yasno.

Читайте також: Гендиректор Yasno Коваленко закликав платити за світло незважаючи на його часті відключення

Таким чином, сума в рахунку може не відповідати очікуванням клієнта, навіть якщо через відключення електроенергії його споживання за місяць знизилося.

"Єдиним рішенням у цій ситуації є своєчасна передача показань. Тоді рахунок буде максимально точним, і клієнт платитиме лише за використані кВт-години", – наголосили в компанії.

Ще однією причиною може бути підвищене споживання після відновлення електропостачання.

Читайте також: Ефект від економії електроенергії у Києві та Дніпрі суттєвий — оцінки Yasno

Як пояснили в Yasno, якщо після включення світла громадяни одразу одночасно вмикають кілька потужних електроприладів, то цим вони можуть компенсувати зекономлений під час відключення обсяг електроенергії. Відповідно, за підсумками місяця клієнт використовує так само стільки електроенергії, як у періоди без відключень.

У компанії знову нагадали українцям про економне використання електроенергії та перехід на більшу енергоефективність у побуті.