UA / RU
Підтримати ZN.ua

У 2018 р. НБУ реалізував населенню 32 тис. шт. інвестиційних монет на загальну суму 110,3 млн грн

Найбільшим попитом користуються срібні монети, що пояснюється їх меншою порівняно з золотими ціною.

З моменту випуску в обіг інвестиційні монети мають значний попит. Політика Національного банку України спрямована на подальший розвиток ринку інвестиційних монет України. Зокрема, 2018 року Національний банк України реалізував населенню приблизно 32 тис. шт. інвестиційних монет на загальну суму 110,3 млн грн, у тому числі з золота - 6,5 тис. шт., зі срібла - 25,5 тис. шт. Наведені дані ілюструють популярність українських інвестиційних монет і свідчать, що найбільший попит мають срібні монети, що пояснюється їхньою меншою порівняно із золотими ціною і, відповідно, більшою доступністю для людей з різним рівнем доходів.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Сергій Следзь. За його словами, 2018 року Національний банк викупив у населення 240 інвестиційних монет України. Це лише 0,75% від загальної кількості реалізованих торік інвестиційних монет, що підтверджує попит громадян на цю продукцію та її інвестиційний характер. Крім того, інвестиційні монети України реалізуються за кордон і беруть участь у міжнародній програмі "15 найкращих інвестиційних монет світу".

Детальніше про потужності БМД і "дивовижні" монети читайте у статті Сергія Следзя "Скромна чарівність сувенірів від НБУ" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".