UA / RU
Підтримати ZN.ua

Третя за величиною авіакомпанія Росії допустила технічний дефолт

Проблеми в галузі виникли у багатьох компаній, але "Ютейр" стала першою. Намагається домовитися з кредиторами.

Третій за величиною авіаперевізник Росії авіакомпанія "3", що знаходиться у важкому фінансовому становищі, не змогла розплатитися за двома облігаційними позиками на 2,7 млрд руб., допустивши таким чином технічних дефолт.

Компанія не змогла виконати оферту, але глава "Ютейр" Андрій Мартиросов запевняє, що "невиконання зобов'язання по оферті - не критичний момент", ситуація "тимчасова" і не матиме впливу на операційну діяльність перевізника", пише "Коммерсантъ".

Перевізник поки ж намагається реструктуризувати борг і змінити умови погашення облігаційних позик. Зазначимо, що найбільшими кредиторами "Ютейр" є такі структури, як "Ощадбанк", банк "Росія", "Сургутнефтегаз".

Фінансові труднощі у "ЮТейр" почалися ще влітку. Тоді компанія почала замислюватися над скороченням своїх витрат на 5 млрд руб. в рік. У зв'язку з цим "Ютейр" звільнить частину персоналу і продасть частину флоту, відмовиться від неприбуткових маршрутів. У зимовому розкладі "Ютейр" вже відмовилася від 20% рейсів і звільнила понад 800 співробітників. А в 2012 році проти компанії було порушено кримінальну справу про банкрутство.

Проблеми в галузі виникли не тільки у "Ютейр", але дефолт по облігаціях вона допустила першої. Криза 2008-2009 років це відбувалося з багатьма, наприклад, "Сибіром" (S7), авіаальянс "Ейрюніон" і "КД-авіа". Вийти з кризи вдалося тільки "Сибіру".