UA / RU
Підтримати ZN.ua

Томбінскі: ринок ЄС відкритий, українським компаніям потрібно шукати ніші

За його словами, в Україні недостатньо інформації для виробників щодо виходу на відкритий ринок Євросоюзу, тому потрібно активніше популяризувати це питання.

Ринок Євросоюзу вже відкритий для якісних українських товарів.

Голова представництва ЄС в Україні Ян Томбінські зазначив, що з травня 2014 року, коли Євросоюз відкрив свій ринок України, експорт з України в ЄС зріс на 24%.

Виступаючи на бізнес-семінарі "Євробизнес. Вихід на ринок ЄС", присвяченому якраз поширенню необхідної інформації для українських компаній, Томбінські висловив жаль, що українці недостатньо інформовані про переваги.

"Ми їздимо по регіонах України, ми бачимо, що немає інформації", - зазначив Томбінські.

У зв'язку з цим, для пошуку нових можливостей дипломат порадив українським підприємцям використовувати спеціально створені для цього інформаційні ресурси і намагатися знайти свою нішу на ринку.

У свою чергу, в рамках цього ж бізнес-семінару заступник глави Мінекономіки Валерій П'ятницький навів дані, що з січня по жовтень експорт українських товарів у країни Євросоюзу виріс на 12%.

При цьому у вересні повідомлялося, що з початку року український експорт до Митного союзу впав на 30%.