Вона висловила надію на те, що вже з 1 січня 2012 року в Україні будуть діяти тільки ДСТУ «Бензини автомобільні підвищеної якості» і «Паливо дизельне підвищеної якості», прийняті ще в 2007 році, а старі стандарти втратять чинність.
«В Україні немає ніяких стимулів для переходу на нові стандарти якості палива - Євро-4, Євро-5. Це тільки питання саморегуляції відповідальних компаній. Ми вклали значні кошти в модернізацію Лисичанського НПЗ, у тому числі, у його повний перехід на виробництво нафтопродуктів класу Євро-4 і готові продовжити інвестиції для повного переходу на рівень Євро-5. Однак нам потрібно розуміти, що ми отримаємо повернення на ці інвестиції», - цитує О.Алексєєву прес-служба ТОВ «ТНК-BP Коммерс».
Топ-менеджер додала, що ТНК-BP перевела всю належну компанії мережу АЗС у Київському регіоні на продаж палива класу не нижче Євро-4.
О.Алексєєва нагадала, що в Європі вже більше двох років діє лише стандарт Євро-5, і європейські НПЗ не мають права виробляти паливо за нижчими стандартами. У Росії з 1 січня 2015 року діятимуть тільки стандарти Євро-4, Євро-5, проте вже зараз виробництво палива цих стандартів стимулюється за допомогою диференційованих акцизів. В Україні ж диференціюються тільки акцизи на дизельне паливо, тоді як акциз на бензин однаковий незалежно від стандарту і складає 182 євро на тонні. Окрім того, вже близько п'яти років у Верховній Раді розглядається законопроект про стимулювання модернізації українських НПЗ, однак ніяких податкових пільг для ввезення відповідного обладнання досі не введено.