UA / RU
Підтримати ZN.ua

Скандал з Volkswagen торкнувся 8 млн автомобілів у ЄС

Німецький виробник розіслав лист депутатам Бундестагу на тих виборчих округах, на території яких знаходяться заводи автоконцерну.

"Дизельний скандал" з Volkswagen торкнувся 8 мільйонів автомобілів у Європейському Союзі – машини були оснащені програмним забезпеченням, здатним фальсифікувати дані екологічних тестів, повідомляє агентство Reuters з посиланням на копію листа концерну, спрямованого німецьким законодавцям.

Volkswagen розіслав лист від 2 жовтня депутатам Бундестагу на тих виборчих округах, на території яких знаходяться заводи автоконцерну. У ньому йдеться про те, що таке програмне забезпечення не встановлювалося і на двигунах з відносно невеликим об'ємом 1,2 л.

Про це спочатку повідомила німецька газета Handelsblatt. Лист було направлено безпосередньо членам транспортного комітету німецької нижньої палати парламенту, а також депутатам у виборчих округах, де знаходяться заводи Volkswagen.

Раніше повідомлялося, що скандал навколо Volkswagen торкнувся близько 11 млн автомобілів з дизельними моторами в усьому світі.

Глава Volkswagen Мартін Вінтеркорн, щодо якого розпочато розслідування, оголосив про відхід у відставку у зв'язку зі скандалом, який виник через те, що компанія за допомогою спеціального обладнання фальсифікувала дані екологічних тестів. А автомобілі німецького автомобільного виробника викидали в атмосферу в 40 більше оксидів азоту, ніж дозволено.

Видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції. У минулому році Volkswagen продала 600 тисяч автомобілів у США. Це принесло компанії близько 6% від глобального доходу в розмірі 9,6 мільярдів доларів. Американський регулятор збирається оштрафувати компанію на 18 мільярдів доларів. Всього на рахунках компанії є 24 мільярди доларів, тому після сплати штрафу їй доведеться провести скорочення.

Інвестори компанії почали зазнавати збитків разом з німецьким автовиробником. Катар втратив 4,8 мільярдів доларів через скандал навколо Volkswagen.

Детальніше читайте в лонгриде DT.UA - "Что хорошо для Volkswagen, плохо для Германии?".