У сучасному світі виграє той бізнес, який зможе запропонувати свої послуги різним поколінням, у першу чергу, молодому. А для того, щоб створювати цікаві і затребувані продукти, необхідно активно впроваджувати цифрові технології, як всередині організації, так і в роботі з клієнтами, заявив голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків.
Він зазначив, що використання хмарних технологій дозволяє працювати в будь-якій точці світу, в будь-який час, кожному члену команди, передає "РБК-Україна".
"Дарниця - це перша фармацевтична компанія в Україні, і одна з перших в Європі, яка глибоко впровадила ERP-систему в хмарі для управління бізнес-процесами. Таким чином ми гарантуємо її доступність в будь-якій точці світу, в будь-який час, не дивлячись на будь-які пандемії, і це дає нам перевагу перед нашими конкурентами", - зазначив Шимків.
За його словами, хмарні технології також дозволяють значно швидше отримувати будь-які аналітичні дані навіть з телефону, а спільна робота над документами істотно скорочує час для вирішення того чи іншого питання в компанії.
"У процесі діджіталізаціі Дарниці ми перейшли на такий формат роботи. І ми вдвічі скоротили час, який люди витрачають на узгодження різних документів", - додав голова ради директорів Darnitsa Group.
Ще одним запорукою успішного бізнесу, за його словами, є вміння ефективно працювати з сучасними соціальними мережами, в тому числі тими, які викликають особливий інтерес у молодого покоління. Як приклад він навів хвилю мемів і Tik-Tok-відео про препарат "Корвалол-Дарниця" під час Євро-2020.
"Ми вдячні українським уболівальникам, так як завдяки їм тільки одна тиждень обговорення"корвалолу" в Facebook, Instagram і Tik-Tok збільшила продажі на 32%. Це - сила соціальних медіа. Але треба вміти працювати з цією аудиторією. Ваші споживачі - це покоління Z. Вони народилися з телефоном в руці. Якщо ви нічого не робите з Діджитал - ви динозавр, і ви вимрете. Виграє той, хто зможе дотягнутися до будь-якого покоління і запропонувати нові сервіси, нову ідею, продукт, який буде цікавий всім", - підкреслив Шимків.
Нагадаємо, "Дарниця" увійшла в рейтинг 25 українських компаній, які є лідерами діджіталізаціі.