UA / RU
Підтримати ZN.ua

Росіяни купують у KP Media інтернет-портал afisha.ua

Об'єднані Rambler Media й видавничий дім «Афіша», що вхіднять у російський медіа-холдинг «Профмедіа» викуповують в української KP Media інтернет-портал afisha.ua. Про це повідомила 1 жовтня прес-служба Антимонопольного комітету України.

Об'єднані Rambler Media й видавничий дім «Афіша», що вхіднять у російський медіа-холдинг «Профмедіа» викуповують в української KP Media інтернет-портал afisha.ua. Про це повідомила 1 жовтня прес-служба Антимонопольного комітету України. Відповідний дозвіл відомства отримала кіпрська Redflower Enterprises Ltd., що, як і «Профмедіа», входить до холдингу «Інтеррос». У прес-службі «Профмедіа» підтвердили інформацію про те, що Redflower Enterprises діє в інтересах об'єднаних Rambler Media й «Афіші». Порталом afisha.ua, як й іншими інтернет-активами KP Media, управляє ТОВ «Бігмір-Інтернет». В українській медіагрупі в п'ятницю ввечері відмовилися від коментарів щодо угоди. KP Media протягом 2008-2009 рр. у зв'язку з фінансовими труднощами був змушений закрити низку проектів. Так, холдинг влітку 2009 року намагався продати газети Kyiv Post і журнал «Афіша» неформальній медіагрупі «Київський медіа холдинг», що об'єднує, зокрема, такі комунальні ЗМІ, як «Хрещатик», «Вечірня столиця», телеканал «Київ» і «Радіо-Київ ». Однак угода не відбулася. Газету Kyiv Post того ж літа придбав британський бізнесмен, власник холдингу ISTIL Group Мохаммад Захур, а «Афіша» була змушена закрити друковану версію й залишитися виключно інтернет-проектом. На сьогодні в портфелі KP Media, крім «Афіші», журнали «Кореспондент», «Ідеї Вашого Дому», довідники Kyiv Business Directory й «Інтер'єр Магазин», один з найбільших інтернет-порталів країни bigmir.net, сайт новин korrespondent.net , інтернет-видання ricardo.com.ua, novynar.com.ua, politorg.net. Rambler Media володіє й управляє рядом компаній, серед яких пошуковий інтернет-портал Rambler, інтернет-сервіс-провайдер Rambler Телеком, агентство інтерактивної реклами Index20, компанія мобільних сервісів SMXCOM, сайт новин Lenta.ru, портали Damochka.ru, мережева система обміну банерами BannerBank, агентство контекстної реклами ЗАТ «Бігун». Прибуток у 2009 році за даними МСФЗ становив 2,3 млрд рублів, EBITDA - 445 млн рублів. Прибуток «Афіші» в 2009р склав 560 млн рублів. Понад 25% прибутків компанії забезпечує онлайн напрямок. Холдинг «Профмедіа», що входить до групи «Інтеррос», також володіє мережею ТБ-3, телеканалом «2х2», каналами «MTV Росія» й «VH1 Росія», газетами «Комсомольська правда», «Радянський спорт», «Експрес-газета », «БелГазета», радіостанціями «Авторадіо», «Енергія», «Юмор FM», а також мережею кінотеатрів  «Синема-Парк» і кінокомпанією Central Partnership.

За матеріалами: Интерфакс-Украина