Російський "Аерофлот" вирішив обмежитися шістьма літаками АН-148 українсько-російського виробництва. Про це заявив гендиректор компанії Віталій Савельєв.
"148-й, до речі - я знову проведу паралель - зараз ціна-якість не відповідають. Шість машин - і ми зупинилися. Ми ще шість машин могли докупити. Але різко підняли ціну. Знаєте, якщо "Жигулі" коштують цю ціну, а Volkswagen цю, то ми будемо робити ставку на "Жигулі", тому що це все ж дешевше. Коли ціни зрівнялися, я все-таки вирішу трохи додати і купити Volkswagen", - заявив Савельєв.
Тим не менше, він зазначив, що зараз проблем з експлуатацією літака стало значно менше.
"Зараз Ан-148 літає більше 9 годин на добу. Це дуже хороший показник. Тобто він на рівні тих же Airbus. Інша справа зараз - ціна-якість", - додав Савельєв.
Як відомо, Ан-148 спроектований київським АНТК ім. Антонова, у програмі виробництва задіяні завод "Авіант" в Україні і "Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство" у Росії.
Шість таких літаків експлуатуються дочірньою авіакомпанією "Аерофлоту" - авіакомпанією "Росія". !zn
Читайте також:
Україна може отримати від РФ техзавдання на модернізацію двигуна Як-130
Панама закупить на $420 млн 15 українсько-російських Ан-148 і Ан-158
«Авіалінії Антонова» і російська компанія виграли тендер НАТО
Росія підготує пропозиції Україні для спільного виробництва Ан-70