UA / RU
Підтримати ZN.ua

Російський алюмінієвий гігант планує продавати продукцію на Лондонській біржі металів

«РУСАЛ» обговорював доставку деякої кількості алюмінію з російського далекосхідного порту Владивосток на склади LME (London Metal Exchange) в Азії.

Російська компанія "РУСАЛ" працює над планом доставки алюмінію безпосередньо на склади Лондонської біржі металів в Азії, оскільки російській компанії важко знайти покупців, пише Bloomberg.

Читайте також: Азовмаш ріжуть на метал та продають в Ростов-на-Дону по 32 рублі за кг: ім'я зрадника добре відоме правоохоронним органам України

«Русал» не перебуває під санкціями Заходу, але, тим не менш, він постраждав, оскільки деякі великі споживачі в Європі та США відмовляються продовжувати купувати метал російського виробника. У той же час внутрішній попит падає, оскільки російська економіка перебуває в рецесії.

Читайте також: Економіка РФ нарешті похитнулася

Те, що «Русал» робитиме зі своїм надлишковим видобутком, є однією з найгарячіших тем дискусій серед металотрейдерів, дехто побоюється, що великі поставки на біржу можуть спричинити відхилення цін на LME (London Metal Exchange) від цін на світовому ринку алюмінію.

«Русал» обговорював доставку деякої кількості алюмінію з російського далекосхідного порту Владивосток на склади LME в Азії. Таку інформацію Bloomberg надали анонімні джерела, знайомі із цією справою люди, які побажали не називати імені, оскільки справа є приватною.

За словами деяких із них, наразі компанія лише розглядає можливість постачати невелику частину свого виробництва в якості пілотного випробування, оскільки вона пам’ятає, що великі надходження в запаси LME можуть знизити ціни. «Русал» є найбільшим за межами Китаю виробником легкого металу, який використовується у всьому, від банок для газованих напоїв до літаків.

Читайте також: Цукерки, набої, деревина, нафта та метал: США продовжують щомісяця купувати в Росії товарів на $1 млрд — АР

Великі металургійні заводи зазвичай не реалізовують продукцію безпосередньо на біржі

Запаси на LME зазвичай зростають, коли глобальне економічне зростання сповільнюється, особливо на ринку алюмінію, де металургійним підприємствам дорого припиняти виробництво. Але для великого металургійного заводу незвично доставляти та продавати свій метал безпосередньо на біржі, що називається «прямим гарантуванням», оскільки це ризикує знизити ціну LME, яка використовується як еталон для всіх продажів.

LME не має складів у основних країнах-виробниках металу, частково для того, щоб перешкодити виробникам викидати свій метал на біржу.

Лондонська біржа може стати звалищем металу, який реальні споживачі не бажають купувати

Перехід Русала щодо продажу значних обсягів свого металу на LME може викликати новий головний біль для біржі, яка вже піддається критиці з боку користувачів через те, як впоралася з масштабним скороченням цін на нікель на початку цього року. Якщо біржа стане звалищем для металу, який значна частка реальних споживачів не бажають купувати, цінова політика LME може почати суттєво відрізнятися від цін на фізичному ринку. Це зменшить корисність біржі для користувачів, які покладаються на неї як на глобальний еталон.

Читайте також: Санкції вже заважають Росії виробляти зброю – радник НАТО

LME заявила, що буде постійно стежити за ситуацією, оскільки пріоритетом є підтримка впорядкованого ринку. Біржа наразі не бачить жодних доказів того, що склади LME використовуються для «розвантаження металу на довгостроковій основі».

Останніми тижнями запаси алюмінію на LME зросли завдяки поставкам у Сінгапур та Порт-Кланг у Малайзії. За словами джерел, знайомих із ситуацією, це сталося здебільшого через приплив індійського металу, а не постачання «Русала».