UA / RU
Підтримати ZN.ua

Росіяни намагаються потрапити на український ринок через Казахстан

Після просідання обсягів вантажоперевезень з початком пандемії коронавірусу російський виробник вагонів і локомотивів "Трансмашхолдинг" почав шукати нові ринки збуту. Зокрема, під прикриттям казахстанських компаній "Трансмашхолдинг", який пеербуває під під санкціями, намагається повернутися в Україну, повідомляє OBOZREVATEL.

"Компанією "Проммашкомплект"на 25% володіє новосибірське ТОВ "Трансметаллснаб", і на 75% - компанія ТОВ Railways Techologies&Services. Обидві ці компанії об'єднує спільний власник: австрійська компанія Bahntechnik Beteiligungs Gmbx, що володіє "Трансметаллснабом"на 99% (ще 1% власності тут - у фізосіб Павла Арайса і Олега Титова), а ТОВ Railways Techologies&Services - на 100%. Австрійська ж компанія на 100% належить FIS Capital, одноосібним власником якої є людина на ім'я Uwe Eschner", - йдеться у розслідуванні.

При цьому основними кредиторами новосибірської компанії є представники топменеджменту "Трансмашхолдингу", внесеного указом президента України в санкційні списки ще в 2016 році.

"Основним кредитором компанії "Трансметаллснаб" є Холдинг Транспортні компоненти, від якого, через ланцюжок з трьох кіпрських компаній, ниточки тягнуться знову до росіян. Так, одноосібним власником однієї з них, компанії LIGNOSO LIMITED, є гендиректор "Трансмашхолдингу" Кіріл Липа. Другий, OSDOCO LIMITED, повністю володіє Алєксєй Белінський, член ради директорів цієї ж російської компанії, що знаходиться під санкціями", - вдалося дізнатися OBOZREVATEL.

Ба більше, засновник "Проммашкомплекта" - тієї самої казахстанської компанії, яка намагається зайти на український ринок, одночасно є і акціонером Муромського стрілочного заводу в РФ, що входить в структуру "Трансмашхолдингу".

Раніше повідомлялося, що українська урядова делегація в Казахстані уклала низку домовленостей. Серед іншого, йшлося про можливу закупівлю локомотивів для "Укрзалізниці" у російської компанії "Трансмашхолдинг", яка перебуває під санкціями. За даними експертів, ця компанія зацікавлена в контролі над українською залізницею не тільки з фінансових, а й з політичних міркувань.