UA / RU
Підтримати ZN.ua

Рітейл на крові: Ашан подвоює свою присутність в Росії

Французький рітейлер заробляє гроші і спонсорує війну.

Французький рітейлер Auchan планує подвоїти свою присутність в Росії та відкрити нову мережу, в якій продаватиметься майже виключно продукція власних торгових марок, повідомляє Reuters.

Рітейлер, який відмовився залишати російський ринок на відміну від багатьох західних колег, які відреагували зупинкою бізнесу в Росії через розв’язану Кремлем війну в Україні, повідомив, що асортимент мережі «Мій Ашан» налічуватиме близько 900 найменувань продукції, 90% з яких — харчові продукти під власними брендами Auchan.

Внесений до переліку міжнародних спонсорів війни Auchan заявив, що своєю основною місією в Росії вбачає забезпечення населення якісними продуктами за доступними цінами.

Раніше в інтерв'ю Journal du Dimanche гендиректор компанії Ів Клод заявляв, що Auchan забезпечуватиме виконання своєї головної місії — «годувати населення цих двох країн» (України та Росії) і хоче зберегти співробітників. А в лютому 2023 року стало відомо, що компанія надає допомогу російським військовим в Україні: російська дочірня компанія «Ашана» постачала товари російським військовим на окупованих українських територіях як «гуманітарну допомогу», а також сприяла мобілізаційним заходам в РФ.

До переліку міжнародних спонсорів війни внесено також німецьку компанію Metro Cash&Carry, яка також відмовилась залишати російський ринок. Окрім бізнесу в сфері ритейлу, інтереси керівництва компанії тісно пов’язані зі стратегічними галузями російської економіки, зокрема  нафтогазовою та банківською сферами, що напряму впливає на підтримку російського військово-промислового комплексу.