Ринок предметів розкоші Польщі за підсумками 2023 року виріс до 42,4 млрд злотих ($10,8 млрд). Рушійною силою стали дорогі авто. Крім того, стимулювали ринок багаті біженці з України. Про це йдеться у звіті аудиторської фірми KPMG.
Відповідно до звіту, близько 60% ринку розкоші у Польщі припадає на автомобілі преміумкласу та класу люкс. На другому місці – готелі та СПА, на третьому – одяг і аксесуари. Зростання ринку становило 12,2%, що трохи випередило інфляцію в Польщі (11,4%).
"Цікаво, що попри підвищення податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 тис. злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, з-поміж іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, наплив до Польщі громадян України, які працюють в міжнародних корпорація і гарно заробляють, також міг сприяти такому зростанню", – прокоментував результати дослідження партнер KPMG Анджей Марчак.
Раніше повідомлялось, що в Польщі за підсумками 2023 року кожним десятим новим індивідуальним підприємцем став українець. Торік українці відкрили в Польщі 30 325 нових компаній.