В Україні в нинішньому році середня вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг зросла до 11,193 млн гривень, що на 91,6% більше, ніж в 2019 році. При цьому вартість реконструкції за 1 км скоротилася на 44,7%, а будівництва - на 14,3%. Такі дані з посиланням на інформацію ProZorro повідомив виконавчий директор ініціативи з прозорості CoST Ukraine Святослав Абрамов під час брифінгу, передає Інтерфакс-Україна в четвер, 3 грудня.
Так, середня вартість 1 км нового будівництва доріг склала 90,216 илн грн (-14,3%), реконструкції - 36,061 млн грн (-44,7%), капітального ремонту - 25,184 млн грн (+ 4%).
При цьому в CoST Ukraine додали, що вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, в 2020 році практично не змінилася.
Так, вартість бітуму 60/90 (станом на жовтень 2020 року) впала на 12% і склала 13,9 тис. Грн; емульсії бітумної - впала на 8% і склала 14,7 тис. грн; емульсії бітумної модифікованої - впала на 2% і склала 17 тис. грн; щебенево-піщаної суміші С5 - підвищилася на 6% і склала 584 грн; щебенево-піщаної суміші С7 - підвищилася на 1% і склала 604 грн; асфальтобетонної суміші - впала на 1% і склала 2,6 тис. грн; щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші - не змінилася і склала 3,4 тис. грн.
"Якщо говорити про вартість поточного середнього ремонту, роботи виконані не просто так - зрізали асфальт і зверху щось накатали, а дійсно посилили основу, облаштували освітлення, бар'єрну огорожу. І це все. Звичайно, з відкритими даними потрібно ще працювати, це є в Prozorro, їх потрібно аналізувати, і ми далі будемо шукати шляхи, щоб це все автоматизувати. Але роботи оплачені не просто так", - прокоментував в ході брифінгу глава Команди підтримки реформ при Укравтодорі Олександр Азархін.
Раніше повідомлялося про те, що протягом місяця з "коронавірусного" фонду на ремонт доріг виділили понад 4 млрд гривень. При цьому касові витрати на лікарні не змінилися - на будівництво медичних установ як і раніше витрачено лише 1 680,0 млн гривень.