Попри війну, українці мають оплачувати комунальні послуги. Зокрема, потрібно платити за газ. Щоб суми у платіжці за споживання газу були правильними, необхідно своєчасно передавати показники газового лічильника.
Експертка-консультантка видання «Газ Правда» Катерина Плотнікова розповіла, чи має облгаз сповістити споживача про повірку газового лічильника.
Вона зазначила, що облгаз не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки або протягом трьох робочих днів з дня отримання відомостей про необхідність його ремонту, повинен проінформувати про це споживача:
- шляхом надсилання повідомлення рекомендованим листом;
- або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання його споживачем.
Якщо споживач не може забезпечити доступ представника облгазу до лічильника газу для проведення його періодичної повірки, то він має не пізніше ніж за 10 календарних днів до настання такого строку інформує про це виконавця.
Споживач може зробити це шляхом надсилання рекомендованого листа з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання виконавцем відповідної інформації.
«Інший строк доступу до засобу вимірювальної техніки споживач та виконавець узгоджують, зокрема шляхом обміну листами», – резюмувала Плотнікова.
Нагадаємо, що набула чинності постанова Кабмін № 440, згідно з якою в Україні відновлено повірку побутових лічильників води, тепла та газу. Громадяни, у яких настав термін повірки лічильників, мають це зробити протягом трьох місяців після закінчення опалювального періоду.