Минулого року операторам житлово-комунального господарства довелося виплатити мешканцям Києва за неякісно надані послуги 47,3 млн. грн. Про це повідомляється на сайті КМДА із посиланням на дані житлово-комунальної інспекції міста.
Уточнюється, що за підсумками 2021 року ця інспекція провела понад 2 тис. планових контрольних заходів та 618 позапланових за зверненнями громадян.
Як результат, за неналежні послуги з надання централізованого опалення та гарячого водопостачання виконавцями послуг проведено перерахунки на загальну суму 1 млн. 374 тис. грн.
"Однак у питанні перерахунку за послугу опалення необхідно враховувати всі технічні фактори, зокрема, стан житла та відсутність втручання в будинкову систему теплопостачання з боку мешканців. Оскільки часто комунальні та інші служби фіксують випадки збільшення опалювальної площі квартири, винесення систем опалення на балкони тощо. Це розбалансує систему будинку і призводить до того, що в одних приміщеннях тепла недостатньо, а в інших – з надлишком", - зазначили у КМДА.
Нагадаємо, що раніше у Кабміні опублікували прогноз на 2022-2024 роки щодо зростання тарифів на комуналку. Згідно з прогнозами, у 2022 році ціни зростуть: на газ +20%; на електроенергію 17,5%; на гарячу воду та опалення +16%.
Ми роками платимо за недбалість! Як водоканали аргументують необхідність підняття тарифів, розповідається у матеріалі Олександра Сергієнка "Чому комунальні тарифи зростають?".