Голова Державної інспекції з питань захисту прав споживачів України (Держспоживінспекції) Сергій Орєхов рекомендує пасажирам "Аеросвіту", що постраждали через скасування або затримку рейсів авіакомпанії, звертатися до суду з позовами про компенсацію збитків.
"Необхідно взяти путівку, квиток і звернутися з позовом до суду, вимагаючи відшкодувати матеріальну та моральну шкоду", - сказав він на брифінгу.
За його словами, законодавством передбачено достатньо серйозну суму компенсації - близько 250-300 євро на добу.
Нагадаємо, що з кінця грудня 2012 року найбільший український авіаперевізник "Аеросвіт" скасував десятки рейсів по всьому світу, після чого офіційно відмовився від більшості напрямків. Компанія заявила, що буде літати тільки у Нью-Йорк, Бангкок, Пекін, Київ та Івано-Франківськ. !zn
Читайте також:
Збанкрутувала ще одна авіакомпанія Коломойського
"Аеросвіт" припинив 90% своїх рейсів до кінця березня
Азаров сподівається, що місце "Аеросвіту" займе "більш конкурентний перевізник"