UA / RU
Підтримати ZN.ua

Немає світла понад чотири години: споживачам пояснили, куди звертатися за допомогою

Під час вимкнення світла слід вимкнути всі електроприлади з мережі.

Генеральний директор Yasno Сергій Коваленко розповів, що робити споживачам електроенергії, зокрема киянам, у разі тривалого відключення електроенергії. У своєму Facebook він також написав низку причин, через які відключення світла в Києві може бути більш ніж на 4 години, і це не тільки ракетні удари російських військових.

Що робити?

"Якщо у вас за останню добу не було хоча б 4 години зі світлом, напишіть у ДТЕК Київські електромережі, колеги допоможуть вам розібратися, в чому проблема на вашу адресу. Відповідь можуть дати не відразу, бо потрібен час розібратися, що сталося саме у вас", - зазначив Коваленко.

Причини відключення світла

Проблеми можуть бути різними, і серед них відмова автоматики.

"Зараз є значна кількість будинків, де телемеханіка не спрацьовує через велику кількість відключень/включень. Аварійним бригадам колег доводиться виїжджати та підключати такі будинки вручну. А це триває багато часу", - зазначив він.

За словами Коваленка, також у квартирах та будинках українцям краще вимикати всі електроприлади із мережі.

"Це потрібно робити, щоб при підключенні не створювати значних стрибків навантаження. Та й для того, щоб світло в кімнаті не розбудило вас вночі", - зазначив він.

Читайте також: Україна розробляє механізм імпорту електроенергії з ЄС – Кудрицький

Раніше повідомлялося, що з 26 листопада електрику по черзі включатимуть усім мешканцям таким чином, щоб перерва в електропостачанні для кожного клієнта складала не більше п'яти годин. Про це повідомили у ДТЕК Київські електромережі.