UA / RU
Підтримати ZN.ua

Не дивлячись на 94% фінансування, дороги у 2018 були відремонтовані всього на 63% від планового показника

При цьому якість виконання ремонтних робіт у багатьох випадках була вкрай низькою.

У держбюджеті на 2018 р. було передбачено спеціальну субвенцію на ремонт та утримання доріг, яку, до речі, було профінансовано урядом майже зразково - на 94%. Рахунковою палатою був проведений аудит використання у 2018 р. субвенції, яка становила понад 11,5 млрд грн. За рахунок цих коштів планувалося відновити 1,8 тис. км автодоріг загального користування місцевого значення, 689 погонних метрів мостів і 2,7 млн кв. м вулиць і доріг комунальної власності. Проте, згідно з інформацією обласних і Київської міської держадміністрацій, роботи виконано лише на 1,14 тис. км автодоріг, що становить 63% від планового показника, 313 пог. м мостів (45%) і 0,8 млн кв. м вулиць і доріг комунальної власності (30%).

Про це у своїй статті для DT.UA пише Юлія Самаєва. При цьому, за її словами, якість виконання ремонтних робіт у багатьох випадках була вкрай низькою.

"Для початку аудит встановив, що обласні державні адміністрації виявились організаційно неготовими до управління зазначеними дорогами. Причому справа навіть не у професійних навичках місцевих чиновників, а у їхній кількості як такій. Наприклад, департаменту інфраструктури Кіровоградської ОДА передали в управління 68% усіх доріг області (4,2 тис. км). Штат попереднього балансоутримувача цих автошляхів, обласної служби автомобільних доріг, налічував 51 співробітника. Штат новоствореного управління розвитку та утримання мережі автомобільних доріг місцевого значення - 11 працівників, кожен з яких має працювати буквально за п'ятьох", - зазначає оглядач.

Детальніше про проблеми з дорогами читайте в статті Юлії Самаєвої "Децентралізоване бездоріжжя" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".