UA / RU
Підтримати ZN.ua

Найдорожчим брендом у світі вперше став Amazon

За минулий рік бренд Amazon виріс в ціні на 42%.

Американська компанія Amazon, яка є найбільш успішним онлайн-майданчиком міжнародної роздрібної торгівлі, вперше стала найдорожчим брендом у світі, свідчать дані рейтингу 500 найдорожчих брендів, що складений консалтинговою компанією Brand Finance.

За рік бренд Amazon подорожчав на 42% і перемістився з третього на перше місце в списку. Його вартість оцінюється в $ 150,8 млрд.

Лідер рейтингу 2016 гоода - Google - перемістився на третю сходинку. Його вартість зросла на 10% за рік і становить $ 120,9 млрд.

Apple залишився на другому місці. Бренд подорожчав на 37% і оцінюється в $ 146,3 млрд.

У першій десятці рейтингу - 8 брендів з США. Крім трійки лідерів це - Facebook, AT&T, Microsoft, Verizon, Walmart. З одного бренду від Кореї і Китаю: Samsung і ICBC.

Нагадаємо, що засновник Amazon став найбагатшою людиною в історії. Стан Джеффа Безоса оцінюється в 105,1 мільярда доларів.