UA / RU
Підтримати ZN.ua

Нафтогаз запускає колишні заправки Glusco під новим брендом, зі специфічною ціновою політикою

Ціни можуть різнитися навіть на двух сусідніх заправках, оскільки їх встановлюватимуть дві різні компанії.

«Нафтогаз» починає пілотний запуск колишніх заправок Glusco під власною торговою маркою U.GO. Про це повідомляється на сайті компанії.

Перші 30 заправок почнуть працювати наприкінці вересня - у Києві та Київській області. Решта - за результатами узгодження усіх необхідних юридичних процедур з Агентством з розшуку та менеджменту активів.

Щодо цін на АЗС під новим брендом, то, як випливає з роз'яснення «Нафтогазу», вони можуть різнитися навіть в межах двох сусідніх заправок, оскільки права на їх використання мають дві компанії. І обидві будуть провадити самостійну цінову політику.

Читайте також: Історія з передачою Glusco Нафтогазу отримала продовження: НАКу поставили завдання скласти потужну дерконкуренцію приватним АЗС

Так, перші АЗК під брендом U.GO розпочали роботу у 2017 році в Харкові та області. Торговельна марка U.GO належить АТ «Укргазвидобування». Але з 2022 року права на її використання має також ТОВ «Нафтогаз Ойл Трейдинг».

«Обидва товариства у складі Нафтогазу самостійно обиратимуть постачальників для мереж АЗК у своєму управлінні та провадитимуть самостійну цінову політику», - заявили в "Нафтогазі".

Нагадаємо, 13 травня прем'єр-міністр Денис Шмигаль заявив про рішення Кабінету Міністрів передати 172 заправки компанії Glusco, яку пов'язували з Віктором Медведчуком, в управління державної компанії НАК «Нафтогаз України».

Загалом це 126 будівель АЗК, недобудови, земельні ділянки й інше майно.