Станом на ранок 4 грудня на пункті пропуску «Угринів-Долгобичув» на кордоні України та Польщі вже оформлено тридцять вантажівок на перетин кордону, повідомила Державна прикордонна служба України
Оформлення великовагових вантажівок на пункті пропуску «Угринів-Долгобичув» розпочали о 1:00 4 грудня. Зараз через нього з України а напрямку Польщі можуть проїжджати кордон порожні вантажівки загальною дозволеною масою понад 7,5 т крім порожніх неочищених цистерн. До цього пункт пропуску працював лише для легкового транспорту та автобусів.
«Станом на ранок 4 грудня в пункті пропуску «Угринів» на виїзд з України прикордонники оформили 30 великовагових транспортних засобів Заїзд вантажівок у пункт пропуску здійснюється в порядку загальної черги», - зазначили у прикордонні службі.
Відкриття ПП «Угринів-Долгобичув» для вантажівок є першим пунктом з переліку заходів, які уряди України та Польщі планують реалізувати для розблокування українсько-польського кордону.
6 листопада польські перевізники почали блокувати рух вантажівок у пунктах пропуску «Краківець-Корчова», «Ягодин-Дорогуськ» та «Рава-Руська-Гребенне». Представники транспортних компаній вимагають повернути дозволи на комерційні перевезення для України.
23 листопада польські страйкарі розпочали блокаду четвертого пункту пропуску - «Медика», який межує з українським ПП «Шегині». Рух вантажного транспорту ускладнений.
Про те, чому протест польських автоперевізників є нераціональним, спираючись на цифри пояснює Юлія Самаєва у статті "Блокада кордону. Що варто пояснити полякам, аби її припинити".
Водночас до польських перевізників, які заблокували український кордон, на знак "солідарності" приєдналися їхні словацькі колеги. А як щодо солідарності з Україною, яка стікає кров’ю, яку щоденно, щогодинно намагається знищити Росія? То хто ж улаштував нову блокаду? Хто й чому душить Україну в умовах війни? Про це — в статті Павла Кравчука "Нова блокада: хто душить Україну в умовах війни".