UA / RU
Підтримати ZN.ua

На перегоні «Деміївська» – «Либідська» розпочали демонтаж тунелю

Роботи на аварійній ділянці проводять цілодобово.

© КП "Київський метрополітен"
© КП "Київський метрополітен"
© КП "Київський метрополітен"
© КП "Київський метрополітен"

На Оболонсько-Теремківській лінії київського метрополітену між станціями метро «Деміївська» – «Либідська» розпочали демонтаж залізобетонних тюбінгів для проведення основних робіт, повідомили в пресслужбі КП «Київський метрополітен».

Для прискорення робіт фахівці частково розкрили тунель, зокрема зробили технологічний отвір для транспортування назовні демонтованого колійного бетону і подання необхідних матеріалів.

В метрополітені зазначили, що ремонтні роботи на об’єкті тривають у цілодобовому режимі. Зараз проводять розробку котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону. Також вздовж лінії метро проводять хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву та підготовку поверхні тунелю для додаткового підсилення.

«Фахівці докладають максимум зусиль, аби відновити рух поїздів «синьою» лінією метро до кінця літа 2024 року», - додали в КП.

Читайте також: Тендери балерині і родичам: Bihus.Info показали мільйонні контракти «Київського метрополітену» під керівництвом Віктора Брагінського

Нагадаємо, рух синьою гілкою київського метрополітену на відрізку «Либідська»- «Теремки» закрили 8 грудня 2023 року через порушення герметичності тунелю та небезпеку для пасажирів.

Згодом між станціями метро «Теремки»-«Деміївська» запустили «човниковий» рух поїздів. Ремонтні роботи проводять на відрізку між станціями «Либідська та «Деміївська».

Згідно зпопередніми висновками Науково-дослідної судово-експертної установи причинами виникнення загрози аварійної ситуації є неякісні проєктні рішення та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт під час спорудження конструкції тунелю в межах аварійної ділянки. Нині дослідження триває. Остаточні висновки будуть оголошені після повного розкриття тунелю та проведення додаткових обстежень.

Водночас, за оцінками виконавця підготовчих робіт, відновлення пошкодженого тунелю метро на Теремки у Києві триватиме довше, ніж планувалось та може закінчитись восени 2024 року.

Як писало ZN.UA, закриття частини синьої гілки метро в столиці через підтоплення тунелю спричинило вибуховий ефект у ЗМІ, соціальних мережах і коридорах влади. Тільки лінивий, здається, не долучився до вирішення — прем’єр-міністр України дав доручення, віцепрем’єр-міністр провів засідання, міністр внутрішніх справ наголосив на необхідності, а міська прокуратура розпочала досудове розслідування. Однак у цій ситуації важливо не виписувати банальних рецептів, не шукати винних, а дослідити причини ухвалення такого екстраординарного рішення, як зупинка роботи метро. Про це читайте у статті "Удар у спину. Хто зруйнував метро на Теремки?".