UA / RU
Підтримати ZN.ua

На «Новій пошті» та в Sense Bank стався збій в роботі

В роботі системи із обслуговування клієнтів поштового оператора «Нова пошта» вранці 19 липня стався технічний збій – клієнти не можуть оформити відправлення посилок, повідомила компанія.

Згідно з офіційною заявою, збій пов'язаний із деякими програмними оновленнями.

«Причини вже зʼясовані. Роботу буде відновлено найближчим часом. Як тільки піднімемось - обовʼязково проінформуємо», - додали в компанії.

Близько 10:15 в компанії повідомили, що робота всіх клієнтських систем та сервісів пошти відновлена. 

"Вибачте за незручності і дякуємо за розуміння. Чекаємо вас у наших відділеннях та біля поштоматів", - додали в компанії.

Також про технічний збій в роботі повідомив Sense Bank.

«Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше», - зазначили в компанії, уточнивши, що проблеми зачепили Sense SuperApp.

На разі не працює:

Доповнюється