В роботі системи із обслуговування клієнтів поштового оператора «Нова пошта» вранці 19 липня стався технічний збій – клієнти не можуть оформити відправлення посилок, повідомила компанія.
Згідно з офіційною заявою, збій пов'язаний із деякими програмними оновленнями.
«Причини вже зʼясовані. Роботу буде відновлено найближчим часом. Як тільки піднімемось - обовʼязково проінформуємо», - додали в компанії.
Близько 10:15 в компанії повідомили, що робота всіх клієнтських систем та сервісів пошти відновлена.
"Вибачте за незручності і дякуємо за розуміння. Чекаємо вас у наших відділеннях та біля поштоматів", - додали в компанії.
Також про технічний збій в роботі повідомив Sense Bank.
«Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше», - зазначили в компанії, уточнивши, що проблеми зачепили Sense SuperApp.
На разі не працює:
- відображення продуктів, карток та рахунків
- перекази та обмін валют
- оплата послуг
- покупка облігацій та автоцивілки
- відкриття депозитів та кредитів
- збірки та довідки.
Доповнюється