На річці Дніпро відбулося перше шлюзування баржо-буксирних караванів (дві баржі та буксир), повідомляє Міністерство інфраструктури.
Прошлюзували караван довжиною 235 метрів і шириною 17 метрів, при робочому розмірі шлюзової камери 260 м і ширині 18 м.
Шлюзування дозволяє заощадити до 8 годин під час одного проходження. Зекономлений час дозволить робити близько 10 рейсів щорічно і додатково перевозити до 100 тисяч тонн за навігацію.
У міністерстві вважають, що старт такого шлюзування - це крок до розвитку водної логістики, яка має стати зручною альтернативою автомобільним та залізничним перевезенням.
Цього року на модернізацію шлюзів з бюджету витратили 86,2 млн грн, наступного року цю суму планують збільшити до 600 млн грн.
Наразі збирається інформація для проведення аналізу і внесення необхідних змін у Правила шлюзування. Наприклад, щодо відеореєстрації та фіксації усіх факторів, які можуть впливати на безпеку шлюзування баржо-буксирних караванів різних типів на кожному конкретному шлюзі.
У грудні Верховна Рада прийняла закон, який регулює внутрішній водний транспорт. А саме: діяльність у сферах внутрішнього водного транспорту, використання річкових водних шляхів та їх берегових смуг для судноплавства, використання річкових суден, суден змішаного плавання, малих, спортивних суден і водних мотоциклів під час плавання внутрішніми водними шляхами.