UA / RU
Підтримати ZN.ua

«Мотор-Січ»: Українських авіабудівників витісняють з російського ринку

Росія перешкоджає роботі українських авіабудівників на своєму ринку. Про це заявив голова ради директорів ВАТ «Мотор-Січ» В'ячеслав Богуслаєв.

Росія перешкоджає роботі українських авіабудівників на своєму ринку. Про це заявив голова ради директорів ВАТ «Мотор-Січ» В'ячеслав Богуслаєв. «Сім років тому ми разом з ВАТ «Клімов» почали розробляти новий вертолітний двигун ВК-800, але він не пішов. Такий двигун потрібен для вертольота «Ансат». Для Міноборони Росії використання американського двигуна PW206 не годиться. А що стосується експортних поставок цього вертольота, то до країн, де на ринку вже панують американські компанії, вони його не пустять, користуючись тим, що двигун їхній», - розповів він. За інформацією Богуслаєва, 3 серпня на заводі закінчилася збірка першого МС-500В, він буде показаний на виставці у Казані 10 серпня. "Але цей проект натикається на шалений опір у Росії. Об'єднана двигунобудівна корпорація (ОДК) домовляється з французькою Turbomeca про імпорт готових двигунів, ми ж пропонуємо створювати СП з їхнього збирання", - заявив Богуслаєв. За його інформацією, опір на ринку РФ зчиняється також іншим проектам. "Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) не буде збирати у Воронежі літаки Ан-158 (подовжену версію Ан-148 з двигунами Д-436-148 виробництва «Мотор-Січ» - прим.ред.), а російським авіакомпаніям, за нашою інформацією, заборонять купувати Ан-158, зібрані в Києві. Перешкоди проекту Ан-148 призведуть до втрати десятків тисяч робочих місць на десятках заводів", - додав Богуслаєв. На думку голови ради директорів ВАТ «Мотор-Січ» недружні дії російської сторони стануть предметом переговорів на засіданнях комісії прем'єрів Росії та України Нагадаємо, Росія ухвалила рішення змінювати на літаках Ан-148 двигуни Д-436-148 запорізької «Мотор-Січ» на SaM146 виробництва російського «Сатурна» і французької Snecma.

За матеріалами Росбалта