UA / RU
Підтримати ZN.ua

Мобільний зв'язок під час відключень світла: в Київстарі розказали, як намагаються впливати на ситуації

Під час відключень електроенергії людям бракує зв'язку з близькими. 

Від початку повномасштабного вторгнення Київстар інвестував у енергетичну автономність своєї мережі понад 1 млрд грн. Станом на червень на базових станціях даного оператора встановлено 115 тис. акумуляторів, що забезпечують роботу базових станцій до 4 годин без зовнішнього живлення. Про це йдеться у відповіді компанії на запит ZN.UA

"2,3 тис базових станцій забезпечені генераторами, а це в чотири рази більше, ніж ми мали у 2022 році. Найближчим часом компанія закупить ще  додаткові 848  стаціонарних генераторів,  які мають більші потужності у порівнянні з переносними генераторами", - йдеться у повідомленні. 

Зазначається, що загалом же від початку 2022 року для забезпечення роботи генераторів під час блекаутів було використано 1,3 млн літрів дизпалива і понад 0,5 млн літрів бензину. Крім того, для обслуговування генераторів щодня залучено 270 мобільних співробітників,  які заправляють генератори паливом, здійснюють їх поточний ремонт та обслуговування. 

Також 50 тис. джерел безперебійного живлення (ДБЖ) встановлено у 23 тис. багатоквартирних будинків для підтримання роботи послуги «Домашній Інтернет» - а це 70% нашої абонентської бази.

"Основна проблема, з якою ми стикаємось в питанні забезпечення енергонезалежності мережі: нерегульовані цикли відключення електроенергії. Акумулятори базових станцій розраховані на 4 години роботи без електроенергії, потім їм потрібно 4 години доступу до електроенергії для повної зарядки. Якщо цей цикл не витримується, акумулятори не встигають заряджатись і, таким чином, час їхньої автономної роботи скорочується", - йдеться у повідомленні. 

ДБЖ для точок доступу в багатоквартирних будинках після 4 годин роботи без електроенергії потребують до 8 годин для повної зарядки. Через півтора року роботи ДБЖ повністю виходять з ладу, їх треба міняти на нові.

Читайте також: Відключення світла у серпні: що чекає українців

Нагадаємо, що через відключення електроенергії українці щодня втрачають можливість задовільнити свої базову потреби. Однак найбільше їх гнітить в періоди відключень саме відсутність світла, а також відсутність зв'язку та Інтернету. Про це свідчить всеукраїнське опитування ZN.UA відносно того, як населення переживає відключення світла, яке представлене у тексті Юлії Самаєвої «Як Україна переживає найспекотніше літо і готується до найтемнішої зими».