Антимонопольний комітет України рекомендував операторам мобільного зв'язку вжити заходів щодо отримання згоди абонентів на зміну умов надання певних видів послуг, зокрема, умов тарифних планів і додаткових послуг. Про це повідомляє прес-служба Комітету.
"Комітетом було проведено розслідування, результати якого показали наявність неправомірних, на думку Комітету, дій операторів мобільного зв'язку. Найбільш поширеними з них є підвищення щоденної та щомісячної абонентних плат, необхідність поповнення рахунку на встановлену ціну, як умова для користування всім обсягом послуг, переведення на інший тарифний план споживачів послуг мобільних операторів без попередження абонента, підвищення плати за з'єднання та встановлення мелодії замість гудків без попередження абонента і зняття з його рахунку плати за цю послугу", - наголошується в повідомленні.
У комітеті нагадують, що в обов'язки операторів входить інформувати користувачів про зміну тарифів, які встановлюються ними самостійно, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх зміни. Однак фактично споживач не може вплинути на умови, що виставляються операторами, нарікають в АМК.
"Дії трьох провідних 3, які складаються лише з інформування абонентів про намір зміни умов надання певних послуг, зокрема і умов тарифних планів і додаткових послуг, без узгодження з чинними абонентами можуть призводити до утиску інтересів споживачів (абонентів), що було б не можливим за умов існування значної конкуренції на ринку", - зазначають там.
Отже, комітет надав операторам мобільного зв'язку обов'язкові для розгляду рекомендації, про результати яких вони повинні повідомити в тридцятиденний термін. !zn
Читайте також:
"Київстар" підвищить тарифи в 50 тарифних планах
"Київстар" після вимог АМКУ вдвічі знизить вартість SMS
Держава боротиметься із безкоштовними розмовами по мобільному