Одна з найбільших китайських компаній будуватиме міст через Дніпро в Запоріжжі. Поки підписаний тільки меморандум, але Державне агентство автомобільних доріг вважає, що китайські будівельники - найкращий варіант для такого будівництва.
21 жовтня Державне агентство автомобільних доріг України та китайська компанія "Чайна Роуд енд Бридж Корпорейшн"/"China Road and Bridge Corporation" СRВС уклали меморандум про співпрацю. Мета меморандуму - взаємодія при будівництві мосту через Дніпро в Запоріжжі.
Про це повідомила прес-служба Держагентства автомобільних доріг України.
Сторони мають намір залучити кредит для будівництва мосту, обмінятися технічною інформацією, розповісти громадськості про свою співпрацю.
Ще один міст через Дніпро в Запоріжжі допоможе зв'язати берега Дніпра на додаток до наявних мостів, яких явно недостатньо для вирішення транспортної проблмы у великому промисловому місті.
Компанія "China Road and Bridge Corporation" є однією з чотирьох найбільших державних компаній в Китайській Народній Республіці, які займаються будівництвом доріг, мостів, портів, залізниць, аеропортів, тунелів та муніципальної інфраструктури. Має понад 50 офісів за кордоном в Азії, Африці, Америці і Європі, а також офіційне представництво в Україні.
Раніше мер Києва Віталій Кличко пояснив, чому вартість реконструкції Шулявського мосту зросла до 1,05 млрд грн ($ 41,7 млн), тоді як заявлена раніше цифра була значно меншою.
"Вартість будівництва мосту та ж сама, але ми не розраховували, що нам доведеться переносити колектор, теплову мережу, які розташовані біля мосту", - заявив Кличко.
Він запевнив, що всі кошториси абсолютно відкриті. Водночас мер зазначив, що "проектна документація робиться на міст" і в ній неможливо було відразу передбачити додаткові роботи на прилеглих територіях. Кличко підтвердив, що ці додаткові роботи будуть фінансуватися з бюджету Києва.
За його словами, підрядники обіцяли запустити рух по Шулявському мосту до кінця року.