Частина великих міжнародних перевізників відмовилася від постачання російської продукції. Про це попередив Мінпромторг Росії.
Уточнюється, що складнощі виникли через заборону ЄС на в'їзд вантажівок з російськими номерами, а також через відкликання європейськими страховиками страхового покриття для перевізників з Європи, що знаходяться на території Росії.
Крім того, Євросоюз перестав пускати автотранспорт, зареєстрований у Росії та Білорусії, починаючи 8 квітня через чергову серію санкцій.
Як писало DT.UA, в останньому пакеті санкцій Євросоюз все ж таки не наважився на нафтове ембарго і вирішив замінити його частковою транспортною блокадою. Чому частковою? Тому що під заборону потрапляють лише російські судна та автомобілі російських чи білоруських транспортних операторів. До того ж із деякими винятками: якщо такі транспортні засоби не перевозять гуманітарну, аграрну, продовольчу та іншу продукцію. Тобто неросійські транспортні засоби блокада не поширюється.
Докладніше читайте у статті Володимира Даценка, засновника проекту «Zалізниця без корупції» – «Транспортна блокада Росії. Light».