UA / RU
Підтримати ZN.ua

Міністри транспорту G7 підписали Декларацію про відновлення української інфраструктури та створили робочу групу

G7 хоче зосередитися на ланцюгах поставок.

Країни G7 підтвердили свою підтримку України щодо посиленню транскордонного зв’язку, включаючи інфраструктуру та побудову стійких ланцюгів постачання, повідомляє урядовий портал. Також «Велика сімка» опікується інтеграцією транспортної мережі України через розвиток нових залізничних сполучень із європейською колією.

Читайте також: Росіяни розглядали варіант перекидання судна "Серпухов" у Чорне море — розвідка

Ці наміри зафіксовані в Декларації, затвердженій за підсумками саміту міністрів транспорту G7 «Майбутнє мобільності: забезпечення глобального зв’язку у невизначеному світі». Україну на саміті представляв віце-прем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков.

«Ми повністю зобов’язуємося продовжувати роботу, спрямовану на реконструкцію стійких, розумних і безпечних транспортних систем в Україні, дотримуючись принципу «відновлювати краще, ніж було», – говориться в Декларації.

На саміті оголосили про створення Робочої групи G7 щодо ланцюгів поставок, щоб зосередитися на актуальних транспортних викликах.

Читайте також: У ВМС розповіли, чи можуть зараз війська РФ мінувати Чорне море

Міністри транспорту G7 підтвердили, що відбудова України залишається ключовим пріоритетом. Співпраця з українською владою, європейськими інституціями та міжнародними фінансовими інституціями реалізовуватиметься в усіх започаткованих форматах.

Окрім того, міністри транспорту G7 привітали ініціативи, спрямовані на стійкість глобальних ланцюгів поставок, такі як Чорноморський морський коридор та Програма ОЕСР в Україні. Вони визнають ініціативу «Шляхи солідарності» як вектор інтеграції України та Молдови в європейську транспортну зону.

Читайте також: Молдова висилає російського дипломата через виборчі дільниці у Придністров'ї

Європейські посадовці відзначили важливість розмінування Чорного моря, а також виконання Угоди між ЄС та Україною про вантажні перевезення автомобільним транспортом.

Учасники зустрічі наголосили на важливості відновлення зруйнованих транспортних систем.

Раніше ми писали про те, що в Україні бракує механізмів та інструментів інформування стейкхолдерів у різних секторах про те, що відбувається, наприклад, у процесах відновлення. Щоб дізнатися про зміни на рівні будь-якого міністерства, представникам громадянського суспільства треба докласти значних зусиль для пошуку інформації або мати індивідуальні контакти. Те саме — на рівні місцевої влади, зокрема під час розроблення стратегій територіальними громадами. Культури залученості громадянського суспільства немає. Зв’язки між владою та громадянським суспільством здебільшого розірвані або не працюють. Більше про це читайте в інтерв’ю Ольги Чекіс «Виконавчий директор ІСАР Єднання Володимир Шейгус: «Після вступу України до ЄС грошей, до яких звикло громадянське суспільство, буде набагато менше».