Пенсії на звільнених внаслідок контрнаступу українських військ територіях планують розпочати виплачувати вже наступного тижня.
Міністерка соціальної політики України Оксана Жолнович в ефірі «Українського радіо» розповіла, куди слід звертатися, щоб отримати пенсії та соціальні виплати.
Гроші тих громадян, які отримували виплати через банк та не могли скористатися ними під час окупації, накопичувалися у них на рахунках та доступні у будь-який час.
Пенсійні виплати громадян, які отримували їх через «Укрпошту», зберігаються на спеціальних рахунках в «Ощадбанку». Для їх отримання достатньо прийти до будь-якого відділення цього банку з паспортом та забрати їх.
«Виплата пенсій та соціальних виплат цим людям не припинялася. Юридично, ці гроші вони вже мають, залишилося зробити так, щоб вони були у них фізично»,- підкреслила Оксана Жолнович.
За її словами, зараз постає питання у тому, як людям дістатися до потрібного банку чи банкомату. Міністерка запевнила, що наразі вони ведуть переговори з відповідними банками, щоб вони відновили свою роботу на звільнених територіях.
Що робити, якщо виплати не прийшли
Якщо пенсійні виплати з якихось причин не надійшли на банківську картку, потрібно звернутися до відділення уповноваженого банку, на картку якого пенсіонер отримує виплати. Це можна зробити через власний кабінет такого банку онлайн.
Для вирішення питань про ненадходження іншої соціальної допомоги слід звернутися до органів соціального захисту населення або Національної соціальної сервісної служби.
«Якщо це соцдопомога, то треба звертатися до управління соціального захисту, якщо ці управління вже відновили свою роботу. Або писати до Національної соціальної сервісної служби – це орган, покликаний здійснювати контроль за нарахуванням та правильною виплатою всіх видів соціальної допомоги. Вони зможуть відреагувати, подивитися та дати людині вичерпні пояснення», – наголосила міністерка.
Контакти служби:
- телефон (044) 289-87-89 (пн-чт: 8.30-17.00, пт: 8.30-15.45, перерва: 12.00-12.45);
- e-mail: info@nssu.gov.ua.