Міністерство інфраструктури України подало в Кабінет міністрів пропозицію про поступове збільшення ставок акцизного збору на нафтопродукти до розмірів, які будуть рівні мінімальним середньоєвропейським.
Про це повідомив глава Мiнiнфраструктури Володимир Козак на брифінгу в Києві в п'ятницю, 5 квітня.
"На сьогоднішній день в Україні діють найнижчі акцизні збори на паливо в порівнянні з іншими країнами Європи - EUR198 за тонну на бензин і EUR46-98 за тонну на дизельне паливо, а в середньому по Європейському союзу мінімальні акцизні ставки становлять EUR466 за тонну бензину і EUR375 за тонну дизельного палива", - сказав він.
Необхідність підвищення акцизів Козак аргументував можливістю за ці гроші "поліпшити якість доріг в Україні" та підвищити рівень безпеки руху.
Як відомо, акциз на нафтопродукти було введено в 2011 році, до цього діяв транспортний збір з кожного автовласника.
Нагадаємо, в березні прем'єр-міністр Микола Азаров заявляв, що кожен автовласник сплачує 992 грн акцизного податку на рік на будівництво доріг.
Статтю про дорожнє будівництво в нашій країні головним чином фінансують автомобілісти. Відповідно присутня і певна логіка - чим більше їздиш, тим більше платиш державі за дороги. Тільки в нашому випадку вийшло якось негарно: паливо було закуплено, сплачено податки, а доріг немає. Докладніше шукайте у номері статті "Хто вкрав дороги?". !zn
Читайте також:
Янукович схвалив введення плаваючої ставки акцизу на нафтопродукти
У боротьбі держави за зниження витрат громадян, останні переплатили за бензин півмільярда