UA / RU
Підтримати ZN.ua

МЕРТ підтримує передачу морських портів у концесію

Легше спочатку показати результат з концесіонером, ніж з приватизацією - Нефьодов.

Міністерство економічного розвитку і торгівлі підтримує пропозицію Міністерства інфраструктури щодо передачі морських портів у концесію замість приватизації, повідомив перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.

"Більшість об'єктів можна просто приватизувати. У деяких випадках була б більш цікавою концесія. У випадку з портами легше показати спочатку результат з концесіонером. І якщо цей результат був би хорошим, можна говорити про приватизацію інших об'єктів або частин цих об'єктів", - сказав він в ході брифінгу про результати роботи топ-100 держкомпаній.

За словами Нефедова, концесія є "планом А" мінімум для трьох портів. Це стосується стивідорної компанії "Ольвія", Херсонського торгового порту і морського торговельного порту "Чорноморськ", за яким проектний офіс Мінінфраструктури "Спильно" пропрацював концесійні проекти.

"За проектами концесії, які проводить Мініфраструктури, ми не тільки їх підтримуємо, але і беремо активну участь у їх розробці та концесійному законодавстві в цілому. ... Як раз порти - це ті об'єкти, за якими було б легше спочатку показати результат з концесіонером", - сказав він.

Нагадаємо, що уряд затвердив Концепцію стратегічного бачення управління держпідприємствами, згідно з якою 378 підприємств із загального списку в 3,444 тис. у довгостроковому періоді залишаться в держвласності, 359 будуть передані в концесію, 893 будуть приватизовані, а 1,255 тис. планують ліквідувати. При цьому ряд портів визначено як об'єкти приватизації, однак міністр інфраструктури Володимир Омелян звернувся до уряду з проханням виключити з переліку об'єктів приватизації та внести в список, що підлягають концесії. У той же час в опублікованих Мінекономрозвитку списках об'єктів концесії дані морпорти не значаться.

Повідомлялося, що Топ-100 держкомпаній отримали 26,4 млрд грн прибутку в 2016 році.