UA / RU
Підтримати ZN.ua

Лисичанський НПЗ закрився через небажання росіян інвестувати в Україну

Московському керівництву ТНК-ВР легше пояснити збитковість діяльності в Україні несприятливою внутрішньою кон'юнктурою, ніж визнати неефективність роботи компанії й довести необхідність інвестицій у країну.

Компанія 3компанія називає збитковість діяльності в Україні. За даними компанії, в 2010 році консолідований збиток склав 68 млн доларів, у 2011-му - 23 млн доларів.

Серед причин, які в кінцевому підсумку знижують ефективність українського бізнесу ТНК-ВР, колишні працівники компанії називають наростаючий конфлікт не тільки між російськими та британськими акціонерами, а й між кланами всередині російської частини ТНК-ВР (це нормальна практика для російських нафтових компаній). Протягом останніх двох років це вже призвело до кадрової революції в українському бізнесі ТНК-ВР, коли компанію почали підривати зсередини корупційні скандали і випадки виявлення різних зловживань на НПЗ у Лисичанську.

Однак, кажуть джерела в компанії, на зміну прийшли всі ті ж ставленики від різних груп впливу, котрі мають, по своїй суті, різні завдання. «Вони почали будувати те ж саме, що і їхні попередники, то в чому сенс змін?» - дивується колишній топ-менеджер «ТНК-ВР Коммерс», який зі зрозумілих причин побажав залишитися невідомим.

Не можна виключати, що в цій ситуації московському керівництву легше пояснити збитковість діяльності в Україні несприятливою внутрішньою кон’юнктурою, аніж визнати неефективність роботи компанії та довести необхідність інвестицій у країну. «Топ-менеджери в Україні тільки на зарплатах і бонусах заробляють по кілька десятків мільйонів гривень на рік, навіщо їм щось придумувати і міняти?» - каже екс-працівник компанії.

Подробиці читайте в свіжому номері «Дзеркала тижня. Україна» в статті Сергія Куюна «Пригоди поганого танцюриста в країні поганих діджеїв». !zn

Читайте також:

В Україні знову дорожчає бензин

ТНК-ВР заявляє про застарілі стандарти якості палива в Україні

Україна з 2008-го втратила 13 млн тонн завантаження нафтопроводів або рік роботи