UA / RU
Підтримати ZN.ua

Корупційна схема в "Великому будівництві" заснована на вартості матеріалів

Частка матеріалів у вартості будівництва доріг близько 85%.

Завдяки картелю з шести компаній, що поділили між собою 67% всіх підрядів Укравтодору на ремонт і будівництво доріг, вартість ремонту доріг в Україні за цей рік, за даними CoST Ukraine, зросла вдвічі.

Основна схема «дорожнього крадітельства» дуже проста. У вартості будь-якого ремонту або будівництва доріг 85% становить вартість будівельних матеріалів як товару. Тобто з 100 млн грн на ремонт дороги ви повинні віднести 85 млн в магазин за асфальт, щебінь тощо На зарплату, прибуток, податки та оплату будівельної спецтехніки направляють жалюгідний залишок в 15 млн грн.

Тобто нечистим на руку гравцям досить завищити вартість будівельних матеріалів (свіжий приклад - https://nashigroshi.org/2020/12/22/covid-19-tekhno-bud-tsentr-otrymav-marzhi-125-mil-yoniv-na -asfal-ti-ta-shchebeni-lyshe-na-dvokh-tenderakh/ ), і далі все просто. «Маржа» через «скручування» переводили в готівку в «конверти» і розподіляється серед усіх, кому треба. Оскільки мова йде про десятину від усього держбюджету, то крихт від розпилу вистачає багатьом.

Читайте також: Найбільшими досягненнями 2020 року українці вважають "тишу" в Донбасі й будівництво доріг

Про те, хто ще, крім Укравтодору та картелістов "пиляє" бюджет "Великого будівництва" читайте в тексті Юрія Ніколова "Під омофором Зеленського з Шефір".

 

 

 

 

Подробиці читайте в тексті Юрія Ніколова "Під омофором Зеленського з Шефір".