Завдяки картелю з шести компаній, що поділили між собою 67% всіх підрядів Укравтодору на ремонт і будівництво доріг, вартість ремонту доріг в Україні за цей рік, за даними CoST Ukraine, зросла вдвічі.
Основна схема «дорожнього крадітельства» дуже проста. У вартості будь-якого ремонту або будівництва доріг 85% становить вартість будівельних матеріалів як товару. Тобто з 100 млн грн на ремонт дороги ви повинні віднести 85 млн в магазин за асфальт, щебінь тощо На зарплату, прибуток, податки та оплату будівельної спецтехніки направляють жалюгідний залишок в 15 млн грн.
Тобто нечистим на руку гравцям досить завищити вартість будівельних матеріалів (свіжий приклад - https://nashigroshi.org/2020/12/22/covid-19-tekhno-bud-tsentr-otrymav-marzhi-125-mil-yoniv-na -asfal-ti-ta-shchebeni-lyshe-na-dvokh-tenderakh/ ), і далі все просто. «Маржа» через «скручування» переводили в готівку в «конверти» і розподіляється серед усіх, кому треба. Оскільки мова йде про десятину від усього держбюджету, то крихт від розпилу вистачає багатьом.
Про те, хто ще, крім Укравтодору та картелістов "пиляє" бюджет "Великого будівництва" читайте в тексті Юрія Ніколова "Під омофором Зеленського з Шефір".
Подробиці читайте в тексті Юрія Ніколова "Під омофором Зеленського з Шефір".