Автомобільна корпорація "Богдан" буде складати на своєму черкаському майданчику машини JAC за ліцензією одного з найбільших китайських автовиробників China Anhui Jianghuai Automobile.
У листопаді планують почати складання моделі J5 С-класу, у грудні - кросовера SUV-Compact-S5. Планується, що до кінця 2013 року "Богдан" випустить від 200 до 1000 автомобілів JAC, а в наступному році обсяги виробництва зростуть в рази.
Як розповів віце-президент корпорації "Богдан" Рудольф Арзуманян, китайська JAC обрала корпорацію "Богдан" в якості виробника з урахуванням планів виходу на російський ринок.
"Це не ми обрали JAC, а вони нас. Сьогодні у JAC у Росії виробництва немає, на відміну від Great Wall і Lifan, але є амбіційні плани щодо завоювання цього ринку, тим більше, що JAC рекомендований Китаєм саме до експорту і вони його стимулюють", - повідомив він.
Арзуманян також зазначив, що виробляти в Україні вигідніше ще й тому, що російські виробники в поточному році втратять переваги у зв'язку з наміром уряду Росії ввести сплату утилізаційного збору не тільки імпортерами, але і виробниками.
Корпорація JAC заснована в 1964 році. Вона спеціалізується на випуску легкових автомобілів, легкого комерційного транспорту, вантажівок і автобусів. У 2012 році компанія JAC реалізувала близько 470 тис. автомобілів, з яких понад 50 тис. пішли на експорт.
Корпорація "Богдан Моторс" в даний час об'єднує виробничі активи корпорації "Богдан" з виробництва легкових автомобілів потужністю 120-150 тис. од. (Lada, Hyundai і автомобілі під власним брендом) у Черкасах і автобусів та тролейбусів в Луцьку потужністю 6 тис. на рік.
Нагадаємо, що "Богдан" у 2012 році випустив всього 12 тис. автомобілів, що на 40% менше в порівнянні з 2011. За чотири місяці цього року корпорація випустила всього 1 тис. авто, причому у квітні з її конвеєрів не зійшло жодного легкового автомобіля.
З 13 квітня Україна ввела спеціальне мито на імпорт легкових автомобілів з робочим об'ємом двигуна від 1 тис. куб. см до 2,2 тис. куб. см в розмірі 6,46-12,95% від їхньої вартості. Ініціатором розслідування, яке привело до мит, виступив вітчизняний автопром - Запорізький автомобілебудівний завод "Єврокар" Автоскладальний завод №2 "Богдан Моторс". !zn
Читайте також:
Українські імпортери на знак протесту проти спецмит припинили ввезення автомобілів
Уряд планує знизити ввізне мито на дорогі автомобілі
Іномарки можуть обкласти ще одним митом, ціни на них зростуть на 15%