UA / RU
Підтримати ZN.ua

Корпорація "Богдан" налагодить випуск китайських легкових авто

На український ринок прийшов великий китайський автовиробник JAC. На потужностях корпорації "Богдан" буде налагоджено випуск легкових авто цієї марки. Окрім українського ринку китайці розраховують завоювати російський.

Автомобільна корпорація "Богдан" буде складати на своєму черкаському майданчику машини JAC за ліцензією одного з найбільших китайських автовиробників China Anhui Jianghuai Automobile.

У листопаді планують почати складання моделі J5 С-класу, у грудні - кросовера SUV-Compact-S5. Планується, що до кінця 2013 року "Богдан" випустить від 200 до 1000 автомобілів JAC, а в наступному році обсяги виробництва зростуть в рази.

Як розповів віце-президент корпорації "Богдан" Рудольф Арзуманян, китайська JAC обрала корпорацію "Богдан" в якості виробника з урахуванням планів виходу на російський ринок.

"Це не ми обрали JAC, а вони нас. Сьогодні у JAC у Росії виробництва немає, на відміну від Great Wall і Lifan, але є амбіційні плани щодо завоювання цього ринку, тим більше, що JAC рекомендований Китаєм саме до експорту і вони його стимулюють", - повідомив він.

Арзуманян також зазначив, що виробляти в Україні вигідніше ще й тому, що російські виробники в поточному році втратять переваги у зв'язку з наміром уряду Росії ввести сплату утилізаційного збору не тільки імпортерами, але і виробниками.

Корпорація JAC заснована в 1964 році. Вона спеціалізується на випуску легкових автомобілів, легкого комерційного транспорту, вантажівок і автобусів. У 2012 році компанія JAC реалізувала близько 470 тис. автомобілів, з яких понад 50 тис. пішли на експорт.

Корпорація "Богдан Моторс" в даний час об'єднує виробничі активи корпорації "Богдан" з виробництва легкових автомобілів потужністю 120-150 тис. од. (Lada, Hyundai і автомобілі під власним брендом) у Черкасах і автобусів та тролейбусів в Луцьку потужністю 6 тис. на рік.

Нагадаємо, що "Богдан" у 2012 році випустив всього 12 тис. автомобілів, що на 40% менше в порівнянні з 2011. За чотири місяці цього року корпорація випустила всього 1 тис. авто, причому у квітні з її конвеєрів не зійшло жодного легкового автомобіля.

З 13 квітня Україна ввела спеціальне мито на імпорт легкових автомобілів з робочим об'ємом двигуна від 1 тис. куб. см до 2,2 тис. куб. см в розмірі 6,46-12,95% від їхньої вартості. Ініціатором розслідування, яке привело до мит, виступив вітчизняний автопром - Запорізький автомобілебудівний завод "Єврокар" Автоскладальний завод №2 "Богдан Моторс". !zn

Читайте також:

Українські імпортери на знак протесту проти спецмит припинили ввезення автомобілів

Уряд планує знизити ввізне мито на дорогі автомобілі

Іномарки можуть обкласти ще одним митом, ціни на них зростуть на 15%