UA / RU
Підтримати ZN.ua

Китай почав наживатися на дефіциті автомобілів у РФ

Ціни на китайський автопром очікувано зростають на тлі західних санкцій проти Росії, проте ціни зашкалюють поза всякими прогнозами.

Дефіцит нових автомобілів у Росії через припинення поставок європейських та американських брендів та зупинення виробництва автомобілів у РФ викликав небувале зростання цін на китайські машини. Про це пишуть російські ЗМІ.

"Товарні запаси за марками, що пішли з ринку, будуть розпродані до кінця I кварталу 2023 року, а вартість нових машин зросте на 10%", - пише ТАСС з посиланням на інформацію від дилерів.

У той же час дилери обережно уточнюють, що вартість машин залежатиме від курсів валют і логістичних ланцюжків поставок.

Говорячи про ціни на китайські машини, гендиректор ДК "Автодім" Андрій Ольховський спрогнозував, що зниження чекати не варто, компанії з КНР "продовжать нарощувати обсяги та заробляти прибуток".

Читайте також: На експропрійованому заводі Renault у Москві збиратимуть китайські автомобілі «Москвич»

ТАСС також замовчує порог цін, від якого відштовхуються дилери, обіцяючи 10-відсоткове підвищення цін.

Нагадаємо, сьогодні в країну постачаються лише китайські бренди. Російський автопром практично зупинився.

Читайте також: Санкції проти Росії: російський автопром повертається до стандартів 80-х років минулого сторіччя

З моменту вторгнення в Україну в Росії сталося кілька різких цінових стрибків на автомобілі. Зокрема, черговий стрибок цін стався минулої осені, внаслідок чого ціни на китайський автопром досягли небачених висот.

Найпопулярнішим китайським автомобілем на російському ринку у серпні став кросовер Haval Jolion. На початку вересня його можна було купити за рекомендованою роздрібною ціною від 2,029 млн рублів (понад 30 тис доларів). На Haval Dargo вартість в автосалонах Москви починалася від 3399000 рублів (близько 50 тис доларів). Хоча рекомендована роздрібна ціна становила 3,199 млн. руб.

Geely Coolray продавали значно дорожче за рекомендовану роздрібну ціну, за 2–2,2 млн рублів (понад 30 тис доларів). Geely Tugella вдалося знайти тільки в топ-версії Flagship за ціною від 3,9 млн до 4,1 млн рублів (понад 60 тис доларів) залежно від "допів" дилера.

Все це відбувається на тлі прогнозів, що в 2023 році рубль чекає на різке знецінення. Це відбуватиметься на тлі обмежень цін на російську нафту, а також зниження обсягів газу і нафти, що продаються.

Ослаблення курсу рубля та падіння доходів росіян прогнозують і в самому РФ.

Читайте також: Круте піке: у РФ обвалилися продажі автомобілів

Це буде відбуватися хоча б тому, що зміцнення рубля б'є по доходах Росії, і в країні вже не перший місяць намагаються приборкати його зростання.