UA / RU
Підтримати ZN.ua

Керченський міст ніхто не захотів страхувати через санкції

Також є певні ризики руйнування мосту.

Будівництво мосту через Керченську протоку не застраховане. Інформація про це з'явилася після того, як турецький суховантаж "Ліра" протаранив опору робочого мосту через протоку і завдав шкоди в 120 млн рублів (1,74 млн доларів), пише Російська служба Бі-бі-сі.

Подібні проекти завжди страхуються, проте в даному випадку жодна російська компанія не зважилася взяти на себе такі ризики.

"Такого роду проекти – я кажу про масштабні і унікальні інвестиційні проекти – ніде в світі не залишаються в масштабах національного ринку. Вони розміщуються у перестрахування (за кордоном)", – пояснив перший заступник голови правління страхової компанії СОГАЗ Микола Галушин.

Він зазначив, що у випадку з Керченським мостом російський ринок не може перестрахувати ризики проекту в тих країнах, які підтримують санкції щодо Росії. Компанії в цих державах відмовляються перестраховувати ризики російських структур, які потрапили під санкції, а також проектів, пов'язаних з обороною і анексованим Кримом. Фактично західний перестрахувальний ринок виявився закритий для російських компаній, а переговори з іншими країнами до успіху не привели.

Також страховиків, можливо, відлякують геологічні ризики, припускає керуючий партнер юридичної фірми Stuart's Legal Олена Стюарт.

"У Керченського мосту є проблеми геологічного характеру, з біології і сейсмології, є певні ризики щодо його руйнування. Про це всі давно говорять", – пояснила Стюарт.

Читайте також: У Росії через Керченську протоку хочуть протягнути канатну дорогу

Раніше президент РФ Володимир Путін вимагав закінчити будівництво мосту через Керченську протоку до кінця 2018 року. При цьому він назвав неприпустимим "збільшення витрат і подорожчання будівництва".

"Щоб ось цього не було", – сказав Путін.

Кошторисна вартість моста в цінах четвертого кварталу 2015 року становила 211,85 млрд рублів (2,73 млрд доларів).