Кабінет міністрів затвердив порядок використання в поточному році коштів, передбачених у державному бюджеті для відшкодування витрат АТ "Укрпошта" за надання послуг, пов'язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошової допомоги населенню. Проект постанови затверджено на засіданні уряду сьогодні.
Документ визначає методику розрахунку вартості послуг, а також прописує на яких умовах "Укрпошта" зможе отримати дотації з бюджету.
Згідно з документом, бюджетні кошти виділяються "Укрпошті" за умови укладення договорів з територіальними органами Пенсійного фонду про надання послуг з виплати і доставки пенсій та грошової допомоги. При цьому розрахунок суми відшкодування витрат виконує безпосередньо "Укрпошта", затвердивши перед цим з Пенсійним фондом форму і зміст розрахунку.
"Укрпошта" також зобов'язана щомісяця готувати і подавати Пенсійному фонду звіт про виконані послуги та їх вартість, після чого фонд буде перераховувати належну суму коштів.
Нагадаємо, що "Укрпошта" досягла згоди з Пенсійним фондом України по доставці та виплаті пенсій. Також державне підприємство офіційно припиняє оптимізацію поштових відділень у селах. Найближчим часом планується відновити роботу більш 50 відділень.