В Україні потенційні покупці в онлайн частіше шукають автомобілі марки Volkswagen, але продають і купують ВАЗ. Про це свідчать дані нового дослідження ринку автомобілів України консалтингового агентства «Ольшанський і партнери».
«Найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ - більше 440 тис раз на місяць або 5,3 млн раз на рік. Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Судячи зі статистики цей автомобіль - мрія більшості українців, саме його найчастіше шукають без приставки «куплю» або «продам». У пошуковий рядок Volkswagen вбивають близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік », - йдеться в повідомленні агентства.
На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. По темпу зростання комерційного попиту влітку 2021 лідирувала - Toyota: + 50%.
Нагадаємо, що обсяг випуску автотранспортних засобів в Україні в серпні склав 554 одиниці. У порівнянні з місяців раніше даний показник скоротився на 21%, а в порівнянні з аналогічним місяцем 2020 року збільшився майже в 4,6 рази.
Раніше повідомлялося, що українці в серпні цього року купили 8500 нових автомобілів, що на 22% більше, ніж за той же період минулого року. Це стало найкращим результатом за серпень місяць з 2013 року.