В Мінсоцполітики пояснили, що коли міжнародна організація приймає рішення про нарахування грошової допомоги людям, що залишили заяву на платформі єДопомога, вона надсилає SMS-повідомлення з кодом банківського переказу від Western Union (MTCN-код) для отримання готівки. Про це йдеться у повідомленні міністерства.
У свою чергу перевірити або відстежити переказ можна за посиланням.
Отримати гроші можна двома способами:
- Використавши MTCN-код для переказу грошової допомоги безпосередньо на свій банківський рахунок через онлайн-банкінг, якщо людина є клієнтами ПриватБанку, Ощадбанку або Акцент Банку (А-Банку),
- Отримати готівку у будь-якому відділенні наступних банків-партнерів: ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укргазбанк, Українська фінансова група, а також Укрпошта, Нова пошта.
Для отримання грошей у відділенні банку необхідно:
- Паспорт громадянина Україна,
- ID картка,
- Цифрові версії зазначених документів у державному мобільному додатку «Дія» (приймається усіма партнерами, крім Ощадбанку),
- Закордонний паспорт.
Якщо виникли проблеми з перерахуванням допомогию
- Якщо людина не можете переказати готівку на свій рахунок онлайн, то потрібно відвідати будь-яке відділення партнера Western Union (ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Нова пошта, Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укрпошта, Укргазбанк, Українська фінансова група).
- Якщо не можете отримати готівку у відділенні партнера Western Union, то варто зателефонувати за безкоштовним номером телефону - 0800600122.
Раніше повідомлялося, що з початку повномасштабної війни (24 лютого – 21 грудня) Україна залучила понад 1 трильйон зовнішнього фінансування бюджету: кредитів та грантів. Точна сума 1032 млрд гривень.