Про це в інтерв’ю ZN.UA заявив президент Socoin Аркадіо Гут’єрес Запіко, відповідаючи на запитання, чи не стане український LNG-термінал таким же довгобудом, як відомий собор у Барселоні, котрий не можуть добудувати вже друге століття після смерті архітектора Гауді.
«Ні! – сміючись, сказав А.Гут’єрес. - Термінал не буде таким довгобудом, як згадана вами «Саграда фамілія». Звичайно, є і будуть труднощі і складнощі, як і всюди. Можу сказати, що за останні 10-12 років в Іспанії ми брали участь у будівництві чотирьох терміналів такого ж типу, який пропонуємо побудувати в Україні, і ще три термінали модернізували».
У свою чергу голова Координаційної ради «Національного проекту LNG-термінал» Віталій Дем’янюк підтвердив реалістичність проекту LNG-термінала: «Тут немає нічого такого, чого б ця компанія і ми не могли технологічно вирішити».
Відповідаючи на запитання, який процес під час будівництва LNG-термінала є найбільш трудомістким і тривалим, голова іспанської компанії сказав: «Власне, це встановлення танків. 32-36 місяців триває будівництво одного танка. Причому все одно, будуєте ви один чи сто, все одно знадобиться до 36 місяців. Танки - це великі ємності, закріплені на сталевому каркасі. І виробників такої продукції у світі - десь три-чотири компанії (в Японії, США)».
Нагадаємо, представники іспанської компанії Socoin та ДП «Національний проект LNG-термінал» 19-21 жовтня провели польові дослідження, необхідні для розробки техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) для будівництва регазифікаційного терміналу в Україні.
Детальніше читайте у свіжому випуску «Дзеркала тижня. Україна» у статті Алли Єрьоменко «Іспанська Socian розпочала розробку ТЕО українського LNG-термінала».