Про це в п'ятницю, 28 січня, пише «Коммерсант-Украина» у статті «Communicorp поставила на радио точку».
Цю інформацію виданню підтвердили менеджер однієї з радіокомпаній, а також джерело в одній із проданих радіостанцій. "Наскільки я знаю, угода була укладена в четвер", - уточнив співрозмовник видання.
В УМХ цю інформацію не підтвердили, але і не спростували. У головному й українському офісах Communicorp Group коментарів не надали.
Communicorp Group вийшла в Україну у 2006 році, купивши найбільшу на той момент радіомережу "Наше радіо" та київську радіостанцію "Радіо Апельсин" (пізніше перейменована у NRJ). Сума операції оцінювалася у $14-20 млн. Тоді група мала намір побудувати в Україні радіохолдинг і вела переговори з іншими радіостанціями.
"Наше радіо" - одна з найбільших радіомереж в Україні з добовою часткою аудиторії 6,79% (дані групи "Тавр" на підставі дослідження TNS Ukraine MMI України 2010/2-2010/3). Для порівняння: "Тавр" займає 29,03%, УМХ - 23,18%, Business Radio Group - 15,71%.
Можливо, виручені від продажу радіостанцій кошти Communicorp вирішила вкласти в інші сфери, припускає голова правління "Тавр Медіа" ("Російське радіо Україна", "Хіт FM" і Kiss FM) Ігор Чернишов.
"Адже компанія займається не лише медіа, а й іншим бізнесом, наприклад телекомунікаціями", - відзначає він.
"Гроші їм зараз потрібніші, ніж бізнес в Україні", - вважає голова наглядової ради Business Radio Group ("Шансон", "Шарманка", "Music Радіо") Анатолій Євтухов.
У 2009 році, за даними дослідницької компанії Cortex, найбільше падіння рекламних доходів показали зовнішня реклама (на 45%, до 530 млн грн) і радіо (на 35%, до 130 млн грн).
За матеріалами: «Коммерсант-Украина»