UA / RU
Підтримати ZN.ua

ІФК і компанія "Антонов" підписали контракт на літаки Ан-158

ВАТ "Ільюшин фінанс Ко" і компанія "Антонов" у рамках авіасалону "Фарнборо" у Лондоні підписали контракт на 10 літаків Ан-158 і опціон ще на 10.

ВАТ "Ільюшин фінанс Ко" і компанія "Антонов" у рамках авіасалону "Фарнборо" у Лондоні підписали контракт на 10 літаків Ан-158 і опціон ще на 10. Як відзначив генеральний директор ІФК Олександр Рубцов, літаки за твердим контрактом призначаються авіакомпанії "Атлант-Союз", а 10 літаків, які йдуть за опціоном, будуть поставлені як російським, так і закордонним авіакомпаніям. "Думаю, що до кінця року ці літаки будуть підтверджені", - сказав Рубцов. На сьогоднішній день портфель замовлень на Ан-148 становить 130 літаків, на Ан-158 - 20. "Розраховуємо до кінця року збільшити до 60 машин", - сказав він. Як повідомлялося раніше, у квітні 2010 року Ан-158 здійснив свій перший політ, до кінця року планується закінчити всі сертифікаційні випробування і отримати сертифікат типу. Ринок літака Ан-158 оцінюється у 240 машин. Авіаконцерн «Антонов» 1 липня підписав угоду з американською компанією US Aerospace щодо спільної участі у тендері Міноборони США на поставки 179 літаків-паливозаправників на загальну суму близько $ 50 млрд. У тендері також беруть участь найбільші у світі авіавиробники Boeing і Airbus. Як повідомлялося, Росія запропонувала АНТК імені Антонова замінити двигуни літака Ан-148 із Д-436-148 запорізької Мотор Січ на SaM146 виробництва російського Сатурна і французькою Snecma. Раніше «Дзеркало тижня» інформувало, що авіабудівний концерн «Антонов», який наприкінці квітня підписав угоду з російською «Об'єднана авіабудівна корпорація» (ОАК) щодо створення спільної керуючої компанії, не отримає у ній блокуючий пакет. Про це повідомив Валентин Бадрак, директор Центру дослідження армії, конверсії та роззброєння.