Енергетичний регулятор – Нацкомісія з держрегулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) – зажадала від операторів систем розподілу (ОСР) забезпечити належне, достовірне та своєчасне інформування споживачів про перерви в електропостачанні. Про це йдеться у повідомленні прес-служби регулятора.
Мовляв, НКРЕКП отримує велику кількість скарг від споживачів щодо неналежної комунікації ЗСР, зокрема, недонесення інформації про відключення, їх обсяги та актуальність складених графіків тощо.
Тому з метою "дотримання принципу соціальної справедливості, зменшення соціальної напруженості та запровадження коректних графіків відключень" НКРЕКП вимагає від ОСР забезпечити належне, достовірне та своєчасне інформування споживачів про перерви в електропостачанні відповідно до вимог постанови НКРЕКП від 26.03.2022 № 34 яка в умовах військового стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об'єктів критичної інфраструктури".
Також регулятор нагадав керівникам ОСР про персональну відповідальність за недотримання принципу недискримінаційності при застосуванні розвантажувальних відключень споживачів електричної енергії.
Разом з цим, НКРЕКП просить споживачів з розумінням поставитися до тимчасових кроків щодо обмеження електропостачання та, у разі виявлення недостовірної інформації повідомляти про такі факти своєму ОСР для вжиття ним заходів щодо актуалізації інформації.
А зі зверненнями до НКРЕКП за некоректними та несвоєчасно опублікованими графіками відключення електропостачання можна звертатися за посиланням.