UA / RU
Підтримати ZN.ua

Google згортає рекламний бізнес у Китаї

Компанія Google сьогодні, 19 жовтня, оголосила про те, що припиняє рекламні контракти з сімома найбільшими рекламними агентствами в Китаї з 27 жовтня.Експерти кажуть, що це оголошення - наслідок протиборства з місцевими органами влади, яке Google затіяла після серії хакерських атак на комп'ютери інтернет-гіганта, що виходили з території КНР.

Компанія Google сьогодні, 19 жовтня, оголосила про те, що припиняє рекламні контракти з сімома найбільшими рекламними агентствами в Китаї з 27 жовтня.Експерти кажуть, що це оголошення - наслідок протиборства з місцевими органами влади, яке Google затіяла після серії хакерських атак на комп'ютери інтернет-гіганта, що виходили з території КНР. Також спостерігачі кажуть, що є лише один гравець інтернет-ринку, який неодмінно виграє від цього кроку Google - китайська Baidu, позиції якої ще більше зміцніють на місцевому ринку інтернет-реклами. У компанії Google говорять, що після того, як на початку цього року був де-факто закритий китайський варіант пошуковика Google, компанії довелося зупиняти багато операцій в КНР. Тепер інтернет-гігант говорить про розірвання контрактів з усіма найбільшими місцевими рекламними компаніями. Причину розірвання контрактів представники Google China не повідомляють, однак заявляють, що перші попередження були розіслані ще 27 вересня, тобто за місяць до закінчення угод. Рекламні обороти Google в КНР публічно не розголошуються, але за оцінками Credit Suisse вони складають близько 1,5 млрд юанів або 225 мільйонів доларів на рік.Доходи від системи Google AdWords складають близько 40% усієї виручки Google в Китаї. На думку аналітиків, розрив рекламних контрактів з китайськими агентами був викликаний "штучним" уповільненням продажів і невизначеністю Google щодо подальшого розвитку бізнесу в Китаї. Водночас віце-президент Google China Джон Ліу сьогодні підтвердив прихильність інтернет-компанії в плані розвитку китайського напрямку, назвавши бізнес тут "дуже важливим для компанії в цілому". Виступаючи на технічній конференції в Пекіні від заявив, що Google "продовжить постачати в КНР свої кращі продукти і надавати місцевим користувачам послуги за тими ж стандартами, що і в інших країнах". Нагадаємо, що згідно з офіційними даними, в Китаї зараз налічується близько 420 мільйонів користувачів інтернету. Частка компанії Google на ринку інтернет-пошуку тут становить 24,2%, проти 70% у Baidu. За матеріалами CyberSecurity.ru