UA / RU
Підтримати ZN.ua

Google і Yandex "об'єднали"

InMind скоригувала своє дослідження української інтернет-аудиторії. Компанія вирішила показувати загальну аудиторію для пошукових систем Google і Yandex, а не дані щодо їх піддоменів, що дозволило їм значно покращити показники. Про це у вівторок, 16 листопада, пише газета "Коммерсантъ-Украина".

InMind скоригувала своє дослідження української інтернет-аудиторії. Компанія вирішила показувати загальну аудиторію для пошукових систем Google і Yandex, а не дані щодо їх піддоменів, що дозволило їм значно покращити показники. Про це у вівторок, 16 листопада, пише газета "Коммерсантъ-Украина".Втім, агентства як і раніше вважають недостатньою вибірку дослідження компанії і вказують на явні невідповідності самих даних. "Ми вирішили об'єднати домени пошуковиків після консультацій з учасниками ринку. Так зручніше проводити аналіз і порівняння аудиторії ресурсів", - говорить маркетинг-директор InMind Олена Житник. Так, у результаті Google перемістилася на перше місце (у звіті за вересень дані показники піддоменів Google.com, Google.ru і Google.com.ua), потіснивши соціальну мережу "Вконтакте". З тієї ж причини Yandex піднялася на четверте місце, тоді як минулого місяця піддомени Yandex.ua і Yandex.ru посідали п'яте і шосте місце. Покращились показники однієї з найбільших у світі соцмереж Facebook. За даними InMind, середньодобова частка (частка користувачів ресурсу серед всіх користувачів інтернету за добу) ресурсу збільшилася з 13% до 15,35%, що дозволило сайту обігнати відеохостинг YouTube.com. InMind проводить вимір української аудиторії інтернет-користувачів після того, як у лютому отримала тендер Інтернет-асоціація України (ІнАУ; її членами є великі інтернет-провайдери та портал Ukr.net). Вже тоді експерти відзначали, що компанія може стати конкурентом нинішнього досліднику аудиторії українських сайтів - "Gemius Україна" ("дочка" польської Gemius SA). Компанія проводить дослідження на основі онлайн-анкетування, у той час як InMind використовує дані власної офлайн-панелі. При цьому дані InMind включають в себе такі майданчики, як Google, «ВКонтакте», «Однокласники», яких у Gemius немає. Втім, рекламні агентства поки не поспішають переходити на дані InMind при медіаплануванні. Статистику сайтів також надають пошукові системи Google, Yandex і Bigmir.

За матеріалами: Коммерсантъ-Украина