Директор американського представництва Volkswagen Майкл Хорн визнав, що він знав про невідповідність автомобілів екологічним нормам за довго до початку скандалу. За його словами, йому повідомили про проблеми з екологічними тестами ще 18 місяців тому.
Про це повідомляє Financial Times з посиланням на письмове зізнання самого Хорна, яке він представив у Комітеті з питань енергетики і торгівлі США в рамках розслідування. Видання зауважує, що тепер лишається питанням, чому компанія Volkswagen нічого не зробила для того, щоб зупинити обман американських регуляторів і уникнути скандалу, який тепер загрожує не лише автовиробнику, а й економіці Німеччини.
"Весною 2014 року мені повідомили про можливі проблеми з шкідливими викидами, які не відповідають критеріям, і про те, що їх треба усунути", - сказав Хорн, додавши, що його також попередили про можливе проведення додаткових тестів з боку Агенції захисту довкілля США, яка хоче перевірити наявність спеціального обладнання в машинах Volkswagen, яке дурить лабораторні перевірки.
"Пізніше в 2014 році мене сповістили, що технічні команди розробили специфічний план, який повинен виправити ситуацію і що вони тісно співпрацюють з регуляторами у цьому процесі", - пояснив Хорн.
Таким чином, він став першим представником керівництва Volkswagen, який дав чітку відповідь про те, коли в компанії дізналися про проблеми з дизельними двигунами. В цй же час, у німецькі компанії запевняють, що Хорн, так само як і генеральний директор компанії Мартін Віктеркорн, якому довелося піти у відставку, вперше дізналися про екологічну невідповідність автомобілів і наслідки від викидів лише кілька тижнів тому.
Глава Volkswagen Мартін Вінтеркорн, щодо якого розпочато розслідування, оголосив про відхід у відставку у зв'язку зі скандалом, який виник через те, що компанія за допомогою спеціального обладнання фальсифікувала дані екологічних тестів. А автомобілі німецького автомобільного виробника викидали в атмосферу в 40 більше оксидів азоту, ніж дозволено.
Видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції. У минулому році Volkswagen продала 600 тисяч автомобілів у США. Це принесло компанії близько 6% від глобального доходу в розмірі 9,6 мільярдів доларів. Американський регулятор збирається оштрафувати компанію на 18 мільярдів доларів. Всього на рахунках компанії є 24 мільярди доларів, тому після сплати штрафу їй доведеться провести скорочення.
Інвестори компанії почали зазнавати збитків разом з німецьким автовиробником. Катар втратив 4,8 мільярдів доларів через скандал навколо Volkswagen.
Детальніше читайте в лонгріді DT.UA - "Что хорошо для Volkswagen, плохо для Германии?".