UA / RU
Підтримати ZN.ua

Економічне зближення з ЄС поки не призвело до активізації ділового клімату в Україні – експерти

З 97 товарних груп, представлених в товарній номенклатурі України, 25 мають компаративні переваги для реалізації на зарубіжних ринках.

Економічне зближення України з ЄС поки не вплинуло на активізацію ділового та інвестиційного клімату в країні. Про це у своїй статті для DT.UA пишуть Володимир Панченко, Наталія Рєзнікова і Тетяна Мельник.

Автори наводять результати дослідження динаміки ефективності експорту у розрізі товарних груп на світовому і європейському ринках.

Так, коефіцієнт компаративних переваг показав, що з 97 товарних груп, представлених в товарній номенклатурі України, 25 мають компаративні переваги для реалізації на зарубіжних ринках.

"Виявилося, що товари, які вважалися неефективними для експорту, насправді мають переваги для реалізації на зарубіжних ринках. Це натуральне та штучне хутро, молоко, яйця, мед, деревина, друкована продукція", - йдеться в статті.

Наголошується, що Україна зовсім втратила ефективність таких товарів, як залізничні локомотиви і чорні метали, але набула ефективності в експорті продукції борошномельно-круп'яної промисловості, рослинних матеріалів для виготовлення плетених виробів, жирів і масел "виключно завдяки активізації співробітництва України з ЄС".

Детальніше про проблеми українського експорту читайте у статті "Чутлива і вразлива" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".